FREESAT انجمن تخصصی ماهواره
کاربر گرامی : سایت فری ست هیچگونه فعالیتی در زمینه خرید و فروش هیچ محصولی چه مجازی و چه فیزیکی ندارد
برای عضویت در کانال تلگرام فری ست اینجا کلیک کنید

تبلیغات و اسپانسرها



Smiley face کاربر گرامی ، قبل از ارسال مطلب جدید لطفا در انجمن جستجو کنید

26-12-2014 ، 03:14

مدیر کل سایت


********
تاریخ عضویت: Nov 2010
ارسال‌ها: 1,827
شماره کاربری: 1
اعتبار: 419
آنلاین است
محل سکونت: فری ست
مدل رسیور: Vu+ Solo 4K
تشکر از دیگران 25450
تشکر دریافتی 32695
امتیاز ارسالات 2537

Question  سوالات و مشکلات رسیور وو پلاس VU+DUO 2 HD  
تاپیک ویژه سوالات و مشکلات رسیور وی یو VU+DUO 2 HD

[تصویر:  FREESAT_VU_DUO_2.png]
قوانین مهم تاپیک :

1- سوال خود را به فارسی تایپ کنید
2برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شوید از ارسال سوالات تکراری خودداری کنید
3برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شوید در رابطه با خرید و فروش سوال ارسال نکنید
4- در صورتی که کاربر باتجربه هستید با پاسخگویی به سوالات امتیاز + دریافت خواهید کرد 
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
Dish Network ، sat0
03-12-2018 ، 14:01

کاربر سایت


*
تاریخ عضویت: Apr 2018
ارسال‌ها: 13
شماره کاربری: 329651
اعتبار: 0
آفلاین است
محل سکونت: shiraz
مدل رسیور: vu+
تشکر از دیگران 5
تشکر دریافتی 2
امتیاز ارسالات 2

RE: سوالات و مشکلات رسیور وی یو پلاس VU+DUO 2 HD  
با سلام 
ذوستان گرامی در مورد اضافه نمورن اکانت  free  یک روزه که به عنوان مثال با ارایه url و pass , port , user  اعلام میگردد حهت اضافه یاتغییر برای استفاده به شکلی میبایست اکانت سسیکم رو فعال نمود و ایا مستقیم امکان دستی تغییر در منو ریسیور میباشد یا باید دستگاه کانت بشه به کامپوتر؟ 
با سپاس راهنمایی فرمایید
03-12-2018 ، 15:29

معاونت سایت


*******
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسال‌ها: 17,035
شماره کاربری: 14
اعتبار: 530
آفلاین است
محل سکونت: Germany
مدل رسیور: Vu+ Zero 4K
تشکر از دیگران 20695
تشکر دریافتی 85031
امتیاز ارسالات 17495

پاسخ به سوالات و مشکلات رسیور وی یو پلاس VU+DUO 2 HD  
(03-12-2018 ، 14:01)rezmojab نوشته است: برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شویدبا سلام 
ذوستان گرامی در مورد اضافه نمورن اکانت  free  یک روزه که به عنوان مثال با ارایه url و pass , port , user  اعلام میگردد حهت اضافه یاتغییر برای استفاده به شکلی میبایست اکانت سسیکم رو فعال نمود و ایا مستقیم امکان دستی تغییر در منو ریسیور میباشد یا باید دستگاه کانت بشه به کامپوتر؟ 
با سپاس راهنمایی فرمایید

یک پلاگین برای وارد کردن دستی اکانت در لینک زیر قرار دارد که برای امولاتور سی سی کم کاربرد دارد :

برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شوید
11-01-2019 ، 01:18

کاربر سایت


*
تاریخ عضویت: Nov 2018
ارسال‌ها: 5
شماره کاربری: 344353
اعتبار: 0
آفلاین است
محل سکونت: کرمانشاه
مدل رسیور: Vu+Duo2
تشکر از دیگران 0
تشکر دریافتی 1
امتیاز ارسالات 1

RE: سوالات و مشکلات رسیور وی یو پلاس VU+DUO 2 HD  
سلام خدمت اساتید محترم ، ببخشید دوستان من مشکلی که با رسیورم دارم اینه که هروقت رسیور و خاموش میکنم باید دوباره هارد و به رسیور معرفی کنم و گرمه هارد و نمیشناسه . یعنی با هر بار خاموش و روشن من باید چک هارد بزنم تا بتونم فایلی رو پخش کنم یا ضبط کنم . ایمیجم هم بلک‌ هول 3.05 هست
11-01-2019 ، 02:09

معاونت سایت


*******
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسال‌ها: 17,035
شماره کاربری: 14
اعتبار: 530
آفلاین است
محل سکونت: Germany
مدل رسیور: Vu+ Zero 4K
تشکر از دیگران 20695
تشکر دریافتی 85031
امتیاز ارسالات 17495

پاسخ به سوالات و مشکلات رسیور وی یو پلاس VU+DUO 2 HD  
(11-01-2019 ، 01:18)majidrezaei68 نوشته است: برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شویدسلام  خدمت اساتید محترم ، ببخشید دوستان من مشکلی که با رسیورم دارم اینه که هروقت رسیور و خاموش میکنم باید دوباره هارد و به رسیور معرفی کنم و گرمه هارد و نمیشناسه . یعنی با هر بار خاموش و روشن من باید  چک هارد بزنم تا بتونم فایلی رو پخش کنم یا ضبط کنم . ایمیجم هم بلک‌ هول 3.05 هست

این هارد قبلا با رسیور مونت شده ؟
بهتره فیلم هاتون رو در دسکتاپ کپی کنید و هارد رو با رسیور فرمت کنید
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
مجیدیان ، KARMANDER
11-01-2019 ، 11:06

کاربر سایت


*
تاریخ عضویت: Nov 2018
ارسال‌ها: 5
شماره کاربری: 344353
اعتبار: 0
آفلاین است
محل سکونت: کرمانشاه
مدل رسیور: Vu+Duo2
تشکر از دیگران 0
تشکر دریافتی 1
امتیاز ارسالات 1

RE: پاسخ به سوالات و مشکلات رسیور وی یو پلاس VU+DUO 2 HD  
(11-01-2019 ، 02:09)Dish Network نوشته است: برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شویداین هارد قبلا با رسیور مونت شده ؟
بهتره فیلم هاتون رو در دسکتاپ کپی کنید و هارد رو با رسیور فرمت کنید

بله مونت شده و بارها این کا رو کردم ولی متاسفانه همین آش و همین کاسس.
راهی دیگه به نظرتون میرسه؟
11-01-2019 ، 15:09

معاونت سایت


*******
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسال‌ها: 17,035
شماره کاربری: 14
اعتبار: 530
آفلاین است
محل سکونت: Germany
مدل رسیور: Vu+ Zero 4K
تشکر از دیگران 20695
تشکر دریافتی 85031
امتیاز ارسالات 17495

پاسخ به سوالات و مشکلات رسیور وی یو پلاس VU+DUO 2 HD  
(11-01-2019 ، 11:06)majidrezaei68 نوشته است: برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شویدبله مونت شده و بارها این کا رو کردم ولی متاسفانه همین آش و همین کاسس.
راهی دیگه به نظرتون میرسه؟

ایمیج 3.0.8 را نصب کنید شاید ایرادی از ایمیج باشد
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
KARMANDER
11-01-2019 ، 15:18

کاربر سایت


*
تاریخ عضویت: Nov 2018
ارسال‌ها: 5
شماره کاربری: 344353
اعتبار: 0
آفلاین است
محل سکونت: کرمانشاه
مدل رسیور: Vu+Duo2
تشکر از دیگران 0
تشکر دریافتی 1
امتیاز ارسالات 1

RE: سوالات و مشکلات رسیور وی یو پلاس VU+DUO 2 HD  
باشه حتما ، ایمیج 3.08 مشکلی نداره؟؟
11-01-2019 ، 15:19

معاونت سایت


*******
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسال‌ها: 17,035
شماره کاربری: 14
اعتبار: 530
آفلاین است
محل سکونت: Germany
مدل رسیور: Vu+ Zero 4K
تشکر از دیگران 20695
تشکر دریافتی 85031
امتیاز ارسالات 17495

پاسخ به سوالات و مشکلات رسیور وی یو پلاس VU+DUO 2 HD  
(11-01-2019 ، 15:18)majidrezaei68 نوشته است: برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شویدباشه حتما ، ایمیج 3.08 مشکلی نداره؟؟

تست شده و مشکلی با هارد ندارد
05-02-2019 ، 11:07

کاربر سایت


**
تاریخ عضویت: Aug 2018
ارسال‌ها: 30
شماره کاربری: 338085
اعتبار: 1
آفلاین است
محل سکونت: ارومیه
مدل رسیور: vu+duo2
تشکر از دیگران 655
تشکر دریافتی 27
امتیاز ارسالات 10

پاسخ به سوالات و مشکلات رسیور وی یو پلاس VU+DUO 2 HD  
سلام و خسته نباشید خدمت مدیران محترم
در ایمیج openpli-7.0 پس ازنصب اسکین دلخواه- ایمیج براحتی و روان کار میکند ولی پس از پاک کردن و نصب دوباره همان اسکین درمنوی اسکین نمایش داده نمی شود دلیل این چیست
من از منوی usr-share-enigma2 اسکین راپاک  و ایمیج را ریستارت میکنم ایا لازم هست کار خاصی انجام بدهم با تشکر فراوان
05-02-2019 ، 13:48

کنترل سایت


******
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسال‌ها: 9,690
شماره کاربری: 9
اعتبار: 592
آفلاین است
محل سکونت: Newcastle
مدل رسیور: +Vu
تشکر از دیگران 16505
تشکر دریافتی 67329
امتیاز ارسالات 12031

پاسخ به سوالات و مشکلات رسیور وی یو پلاس VU+DUO 2 HD  
(05-02-2019 ، 11:07)مجیدیان نوشته است: برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شویدسلام و خسته نباشید خدمت مدیران محترم
در ایمیج openpli-7.0 پس ازنصب اسکین دلخواه- ایمیج براحتی و روان کار میکند ولی پس از پاک کردن و نصب دوباره همان اسکین درمنوی اسکین نمایش داده نمی شود دلیل این چیست
من از منوی usr-share-enigma2 اسکین راپاک  و ایمیج را ریستارت میکنم ایا لازم هست کار خاصی انجام بدهم با تشکر فراوان

درود
چه اسکینی ؟
بعضی از اسکین ها فایل های دیگری به جز پوشه Enigma2 دارند
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
مجیدیان


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع :
و 37 مهمان