FREESAT انجمن تخصصی ماهواره
کاربر گرامی : سایت فری ست هیچگونه فعالیتی در زمینه خرید و فروش هیچ محصولی چه مجازی و چه فیزیکی ندارد
برای عضویت در کانال تلگرام فری ست اینجا کلیک کنید

تبلیغات و اسپانسرها



Smiley face کاربر گرامی ، قبل از ارسال مطلب جدید لطفا در انجمن جستجو کنید

18-06-2021 ، 10:32

معاونت سایت


*******
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسال‌ها: 17,035
شماره کاربری: 14
اعتبار: 530
آفلاین است
محل سکونت: Germany
مدل رسیور: Vu+ Zero 4K
تشکر از دیگران 20683
تشکر دریافتی 85008
امتیاز ارسالات 17493

Lightbulb  فایل ریکاوری رسیور مدیا استار MediaStar Zenon 4K  
برای رفع مشکلات نرم افزاری و روشن نشدن دستگاه
امکان مشاهده فایل پیوست شده را ندارید

 کاربر گرامی برای مشاهده فایل ها وارد شوید و یا ثبت نام کنید
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
FREESAT ، yavarzadeh ، saberkhan73 ، parviz407 ، saeed-n.d ، sat0 ، arta00
23-12-2021 ، 13:38

Satellite Expert


****
تاریخ عضویت: Jan 2019
ارسال‌ها: 16,387
شماره کاربری: 349313
اعتبار: 276
آفلاین است
محل سکونت: -
مدل رسیور: -
تشکر از دیگران 3199
تشکر دریافتی 23298
امتیاز ارسالات 10566

فایل ریکاوری رسیور مدیا استار MediaStar Zenon 4K  
.
 آموزش ریکاوری و رفع مشکل بوت و بالا نیامدن دستگاه در رسیورهای ف زنون

در مواقعی که عملکرد نرم‌افزار دستگاه دچار مشکل شده و اصطلاحاً دستگاه روی بووت می‌ماند و بالا نمی‌آید ، میتوانید به روش زیر عمل کنید و دستگاه را ریکاوری نمایید.

ابتدا فایل ریکاوری مربوط به دستگاه را دانلود کرده و در صحفه اصلی یک یو‌اس‌بی‌ خالی کپی کنید . ( از یک یو‌اس‌بی‌ مرغوب استفاده کنید)

بعد از دانلود فایل ، اسم فایل ریکاوری را به شکل زیر تغییر دهید :

update.ird

(دقت کنید که پسوند ird. را دو بار تکرار نکنید )

 یو‌اس‌بی‌ را به دستگاه وصل کنید .

این مرحله باید دقیق و همزمان انجام شود .  دستگاه را به برق بزنید و همزمان ( یا چند ثانیه قبلش) با اینکه دستگاه را به برق میزنید کلید F1 را از روی ریموت کنترل چندین بار فشار دهید .

در صورتی که مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید ، در این لحظه روی پنل دستگاه کلمه
Update
را مشاهده خواهید کرد و نرم‌افزار ریکاوری به دستگاه تزریق خواهد شد

در این مرحله منتظر بمانید تا انتقال نرم‌افزار به صورت کامل انجام شده و بعد از بالا آمدن کامل دستگاه و مشاهده منو ، یو‌اس‌بی‌ را از دستگاه جدا کرده و سپس دستگاه را به تنظیمات کارخانه ببرید .

اکنون دستگاه شما رفع مشکل شده و میتوانید با رعایت دستورالعمل صحیح بروزرسانی ، دستگاه را با آخرین نرم‌افزار ارائه شده مجددا بروزرسانی کنید و لذت ببرید



امضای yavarzadeh
برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شوید
اوکی
برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شوید

کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
behzadmesri ، sat0 ، parviz407 ، Mr.expert ، arta00 ، FREESAT ، hamid75629 ، vahid_sar89


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع :
و 1 مهمان