FREESAT انجمن تخصصی ماهواره
کاربر گرامی : سایت فری ست هیچگونه فعالیتی در زمینه خرید و فروش هیچ محصولی چه مجازی و چه فیزیکی ندارد
برای عضویت در کانال تلگرام فری ست اینجا کلیک کنید

تبلیغات و اسپانسرها



Smiley face کاربر گرامی ، قبل از ارسال مطلب جدید لطفا در انجمن جستجو کنید

27-02-2019 ، 13:15

کاربر سایت


*
تاریخ عضویت: May 2017
ارسال‌ها: 27
شماره کاربری: 296272
اعتبار: 0
آفلاین است
محل سکونت: بجنورد
مدل رسیور: vu solo
تشکر از دیگران 83
تشکر دریافتی 5
امتیاز ارسالات 4

RE: پاسخ به سوالات و مشکلات رسیور وی یو سولو VU+ SOLO HD  
(27-02-2019 ، 11:45)SAT-BOY نوشته است: برای مشاهده لینک ها ثبت نام کنید و یا وارد شویدسلام
در منوی نتورک گزینه تست اینترنت وجود دارد



من این قسمت رو به حساب تست شبکه داشتم  ( من تو خونه از روتر و سوییچ برا اتصال چند گجت استفاده می کنم - گاهی \یش میاد دستگاهها همدیگه رو می بینن اما اینترنت ندارن -البته خیلی به ندرت )

پس اگه این قسمت اوکه باشه یعنی اینترنت هست ؟


اگه اینطوره دیگه مشکل از کجا میتونه باشه :

من این کارها رو کردم

۱. نصب ایمیج بلک هول (اخرین ورژن ) و وارد کردن لیست کانالها
۲ نصب اوسکم ۹۲ ---- ریستارت
۳. وارد کردن فایلهای  اکانت به \وشه گفته شده (tuxbox\config )   (یه بار اور رایت  کردم  یه بار فایلهای قبلی رو پاک کردم فایلهای جدید رو گذاشتم)
۴. ریستارت
۵. زدن دکمه ابی چند بار


اما متاسفانه جواب نمیده

من همین کارها رو دفعات قبل انجام میدادم ( البته بدون نصب ایمیج جدید ) خیلی راحت جواب می گرفتم


با تشکر


پیام‌های داخل این موضوع
RE: پاسخ به سوالات و مشکلات رسیور وی یو سولو VU+ SOLO HD - توسط alirafaat - 27-02-2019 ، 13:15

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع :
و 112 مهمان